Nopirktā prece ir sabojājusies, ko darīt?

Pirmkārt, zvaniet pa tālr. +371 67212583 vai dodieties ar dokumentiem par precēm (čeks, rēķins) un tās pilnu komplektu uz Telesputnik veikalu.

Vai var atteikties no remonta un vienkārši atgriezt preci veikalā?

Gadījumā, ja prece tikusi iegādāta pirms vairāk nekā 14 dienām un klients uzskata, ka tas ir rūpnīcas brāķis, klientam veikalā ir jāiesniedz prece un tās dokumenti, jāuzraksta iesniegums ar defekta aprakstu un prasību atmaksāt naudu par preci.

Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisu uz diagnostiku, pēc tam, balstoties uz servisa secinājumiem, klients saņems atbildi.

Lai saņemtu papildu informāciju, zvaniet +371 67212583 vai sūtiet ziņu uz e-pastu [email protected].

Kādēļ kopā ar preci nav atsūtīts garantijas talons?

Lielākoties Telesputnik veikalā iegādātas tehnikas garantijas apkalpošanai garantijas talons nav nepieciešams. Dokumenti ir čeks vai pirkuma pavadzīme.

Lai saņemtu papildu informāciju, zvaniet +371 67212583 vai sūtiet ziņu uz e.pastu [email protected].

Kā pārliecināties par to, ka remonts paveikts patiešām kvalitatīvi?

Saņemot preces no garantijas remonta, noteikti pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta, pārbaudiet preci veikalā kopā ar pārdevēju – konsultantu.

Turklāt precei tiek pievienots slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti servisa centrā ir remontēts.

Cik ilgs būs garantijas remonts?

Garantijas apkalpošana var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru aizņems šo detaļu piegāde.

Kā uzzināt, ka garantijas remonts ir paveikts?

Gadījumā, ja prece pēc remonta jau atrodas veikalā, klients saņem īsziņu ar aicinājumu nākt pēc preces.

Ja vēlaties precizēt informāciju par preces remonta gaitu, Jūs varat zvanīt pa tālruni +371 67212583 vai sūtīt ziņu uz e-pastu [email protected].

Kādos gadījumos ražotāja garantija nav spēkā?

Klientam nav iespēju izmantot preces garantijas remontu, ja:

  1. Precei ir mehāniski bojājumi, kuri ir radušies lietotāja darbības rezultātā, tostarp, ja tos ir radījusi dabas stihija: zibens, ugunsgrēks, plūdi, utmldz. Tostarp arī gadījumos, ja ierīcē iekļūst nepiederoši priekšmeti, šķidrumi un insekti;
  2. Prece ir bojāta nepareizas uzstādīšanas, transportēšanas vai glabāšanas rezultātā, kā arī tad, ja preces ekspluatācijas laikā nav ievērotas prasības, kas ir izteiktas lietotāja instrukcijā;
  3. Ekspluatācijas laikā tikuši izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī palīgmateriāli, kurus nav sertificējis ražotājs un kuru izmantošana ir izraisījusi ierīces bojājumus;
  4. Ja nepiemērota, nepienācīga vai pirātiska programmnodrošinājuma izmantošanas rezultātā ir radušies uztvērēja vai citas datortehnikas bojājumi;
  5. Ierīce nav saņēmusi pienācīgu servisa apkalpošanu (tikai gadījumos, kad apkalpošana ir nepieciešama);

Tajā pat laikā atgādinām, ka pircējam ir tiesības divu gadu laikā pēc noteikumiem neatbilstošas preces saņemšanas rakstīt iesniegumu uzņēmumam SIA Nika Balt.

Kādas garantijas ir precei, kuru iegādājusies juridiska persona?

Atkarībā no preču ražotāja nosacījumiem, juridiskas personas var saņem dažāda termiņu garantiju ierīcēm – no nulles līdz pat diviem gadiem.

Ja Jūs pārstāvat juridisku personu, tad uzzināt, vai ražotājs dod garantiju konkrētai precei, var, piezvanot pa telefonu +371 67212583 vai nosūtot ziņu uz e-pastu [email protected]